نشست شوراي اداري سازمان تعاون روستايي استان يزد

با حضور مديركل امور اداري سازمان مركزي تعاون روستايي ايران

شوراي اداري سازمان تعاون روستايي استان يزد با حضور سيد حميد جزايري مدير كل امور اداري سازمان مركزي تعاون روستايي ايران در سالن تعاون اين سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان يزد: اين نشست به دنبال بازديد دوره اي مديران ستادي از مراكز استاني و در راستاي بررسي مسائل و مشكلات اداري سازمان تعاون روستايي يزد برگزار شد.

در اين نشست مديرسازمان تعاون روستايي ضمن تقدير از سركشي و حضور مديران سازمان مركزي در استانها، به ارائه گزارشي از عملكرد، وضعيت نيروي انساني و وسايل نقليه سازمان پرداخت. مرشدي با طرح مسائل و مشكلات سازمان خواستار مساعدت مسئولين سازمان مركزي شد. گفتني است كمبود نيروي انساني، اعتبارات، اثاثيه، وسايل نقليه و ساختمان اداري از جمله مشكلات مطرح شده بود.

در ادامه جلسه مدير كل اموراداري سازمان مركزي ظرفيت ها و فرصت هاي بوجود آمده را براي خدمات رساني مغتنم برشمرد و از همكاران خواست تا صرف نظر از كمي ها و كاستي ها در خدمت به جامعه هر چه بيشتر تلاش نمايند.

جزايري ادغام و كوچك سازي سازمانها را از برنامه هاي دولت خواند و از واگذاري وظايف حاكميتي سازمان به اتحاديه و شركتها خبر داد و گفت ساختار سازمان تعاون روستايي در مسير متحول شدن است.

جزايري قانون اداري و مالي سازمان تعاون روستايي را نشأت گرفته از جهاد كشاورزي دانست و اظهار داشت با اجراي ضوابط و آئين نامه هاي جديد اداري و استخدامي، نظام ارزيابي كاركنان مكانيزه و نرم افزاري خواهد شد. وي در اين نشست به سوالات و پرسشهاي اداري و استخدامي اعضاي جلسه پاسخ گفت. همچنين در حاشيه اين نشست ملاقات خصوصي و پرسش و پاسخ با كاركنان سازمان تعاون روستايي استان يزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا